برای دریافت این کتاب ، پیام خود را در قسمت "تماس با ما" ارسال فرمایید.
کتاب "اصول برندسازی" تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی
معرفی کتاب "اصولبرندسازی"
این کتاب در 190 صفحه مشتمل بر 5 فصلدر خصوص ارائه مبانی و اصول برندسازی طراحی گردیده است. فصل اول مربوط به مفاهیمکلی مرتبط با برند می باشد. در فصل دوم به فرایند ساخت برند و فرصتها و چالشهای آنمی پردازد. فصل سوم در ارتباط با استراتژی پیام و نحوه اجرای آن طراحی گردیده است.در فصل چهارم انواع رسانه ها و مزایا و معایب آنها مورد بحث قرار گرفته است. درنهایت فصل پنجم و پایانی کتاب نیز به توسعه و سودآوری برند می پردازد.
مطالعه این کتاب به دانشجویان رشتههای مدیریت و بازاریابی و کارآفرینان علاقمند به ارتقای برند کسب و کار خود و سایرعلاقمندان به حوزه برند پیشنهاد میگردد.
چاپ اول : 1396
درباره این سایت