محل تبلیغات شما

اهمیت مشتری مداری در بانکها
صنعت بانکداری برای دراختیار داشتن سهم بیشتری از بازار خدمات مستم شناسایی به موقع نیازها و خواسته های مشتری و پاسخگویی سریع و مناسب به آنها می باشد. از آنجا که مشتری اساس و بنیان نظام بانکی را تشکیل میدهد، بانکها باید از رویکرد مشتری مداری به عنوان یک استراتژی سودمند بهره برده و سعی کنند در محیط رقابتی بانکداری، علاوه بر درک نیاز مشتریان و کسب رضایت آنان، همواره در جهت وفادار ساختن آنها پیش بروند. مشتری مداری از اصول بانکداری است و بانکهایی که نمیتوانند رضایت مشتری را جلب کنند، در درازمدت از بازار خدمات حذف شده و جای خود را به سایر رقبا خواهند داد، بنابراین بانکها جهت کسب سهم بیشتر در بازار و رهبری آن و افزایش اثربخشی همواره باید به رویکرد مشتری مداری توجه ویژه ای داشته و آن را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنند تا بتوانند از آن به عنوان یک مزیت رقابتی در رقابت با سایر بانکها بهره مند گردند.

برگرفته از کتاب: اصول مشتری مداری  
تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی

انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

مشتری ,مداری ,بانکها ,بازار ,یک ,رویکرد ,مشتری مداری ,بازار خدمات ,عنوان یک ,رویکرد مشتری ,از بازار ,رویکرد مشتری مداری ,اهمیت مشتری مداری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

pheliloconf هنر آشپزی و بافتنی مرکز فروش مستقیم و بی واسطه مخازن پلی اتیلن pafeespere ADISH ART trochuckkege مجتبی خادم امام رضا Ranah02maya سفیر مهربانی Metal Coat Hangers,Wood Clothes Rack,Plastic Clothes Hangers