برخی از مهمترین عوامل موثربر رضایت مشتریان بانک
*نحوهرفتار و برخورد کارکنان شعب با مشتریان
(نحوه برخورد مسئول باجه، توجه به شخصیتمشتری، نحوه بیان و صحبت کارکنان بانک، .)
*پاسخگویی
(حل و فصل کامل مشکلات مشتریان، پاسخ بهموقع به پرسشهای مشتریان، ارائه اطلاعات مالی به مشتریان، .)
*سود و تسهیلات
(میزان سود سپرده ها، نحوه پرداخت سودسپرده ها، نحوه پرداخت تسهیلات، نحوه تبلیغات و جوایز،.)
*سرعت در کار
(مدت زمان ایستادن در صف باجه ها، نظافتو آراستگی محیط داخلی بانک، سرعت در کار، ساعات کار در بانک، .)
*کیفیت ارائه خدمات
(هزینه کارمزد حواله ها، هزینه کارمزدتسهیلات، ارسال بموقع صورت حسابها، دقت در کار، صحت صورت حسابها، .)
*موقعیت مکانی بانک
(نمای ظاهری ساختمان بانک، مناسب بودنمحل بانک، فضای موجود در داخل شعبه، .)
برگرفته از کتاب: اصولمشتری مداری
تالیف: دکتر غلامرضارحیمی
نحوه ,بانک، ,ها، ,بانک ,مشتریان، ,مشتریان ,نحوه پرداخت ,ها، نحوه ,سود سپرده ,سپرده ها، ,در کار،
درباره این سایت