برای دریافت این کتاب ، پیام خود را در قسمت "تماس با ما" ارسال فرمایید.
کتاب "مزیت رقابتی برند" تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی
معرفی کتاب "مزیترقابتی برند"
این کتاب در 320 صفحه مشتمل بر 4 فصلبه مسائل مربوط به نام تجاری می پردازد. در فصل اول کلیات و تعاریف مرتبط با تصویرو هویت نام تجاری ارائه میگردد. سپس در فصل دوم به نحوه ایجاد، مدیریت و بسط نامتجاری اشاره میکند. در فصل سوم به بحث پیرامون عوامل موثر بر مزیت رقابتی برند ومزایای موفقیت یک برند می پردازد. و در نهایت در فصل چهارم و پایانی کتاب، ارزیابینام تجاری و جهانی شدن یک برند را مورد بحث و گفتگو قرار میدهد. تاکنون چندینمقاله از این کتاب استخراج شده که در پایان کتاب اشاراتی به آنان گردهد است.
این کتاب برای مطالعه به دانشجویانرشته های مدیریت و بازاریابی و کسانی که به دنبال موفقیت برند کسب و کار تجاری خودمی باشند توصیه میگردد.
چاپاول : 1393
درباره این سایت