محل تبلیغات شما
برای دریافت این کتاب ، پیام خود را در قسمت "تماس با ما" ارسال فرمایید.
کتاب "مزیت رقابتی برند"    تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی



معرفی کتاب "مزیترقابتی برند"

این کتاب در 320 صفحه مشتمل بر 4 فصلبه مسائل مربوط به نام تجاری می ­پردازد. در فصل اول کلیات و تعاریف مرتبط با تصویرو هویت نام تجاری ارائه میگردد. سپس در فصل دوم به نحوه ایجاد، مدیریت و بسط نامتجاری اشاره میکند. در فصل سوم به بحث پیرامون عوامل موثر بر مزیت رقابتی برند ومزایای موفقیت یک برند می پردازد. و در نهایت در فصل چهارم و پایانی کتاب، ارزیابینام تجاری و جهانی شدن یک برند را مورد بحث و گفتگو قرار میدهد. تاکنون چندینمقاله از این کتاب استخراج شده که در پایان کتاب اشاراتی به آنان گردهد است.

این کتاب برای مطالعه به دانشجویانرشته های مدیریت و بازاریابی و کسانی که به دنبال موفقیت برند کسب و کار تجاری خودمی باشند توصیه میگردد.

چاپاول :  1393

چاپ دوم : 1394

انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

کتاب ,برند ,فصل ,تجاری ,مزیت ,رقابتی ,رقابتی برند ,نام تجاری ,این کتاب ,در فصل ,مزیت رقابتی

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tabligh in English startuvipac traslittmorry آرامش Emma's page خاطرات یک پودینگ ^^ می خواهم مسلمان واقعی باشم chancfemvipo تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش گودرز صادقی (Goudarz Sadeghi)