محل تبلیغات شما
برای دریافت این کتاب ، پیام خود را در قسمت "تماس با ما" ارسال فرمایید.
کتاب "اصول برندسازی"    تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی


معرفی کتاب "اصولبرندسازی"

این کتاب در 190 صفحه مشتمل بر 5 فصلدر خصوص ارائه مبانی و اصول برندسازی طراحی گردیده است. فصل اول مربوط به مفاهیمکلی مرتبط با برند می باشد. در فصل دوم به فرایند ساخت برند و فرصتها و چالشهای آنمی پردازد. فصل سوم در ارتباط با استراتژی پیام و نحوه اجرای آن طراحی گردیده است.در فصل چهارم انواع رسانه ها و مزایا و معایب آنها مورد بحث قرار گرفته است. درنهایت فصل پنجم و پایانی کتاب نیز به توسعه و سودآوری برند می پردازد.

مطالعه این کتاب به دانشجویان رشتههای مدیریت و بازاریابی و کارآفرینان علاقمند به ارتقای برند کسب و کار خود و سایرعلاقمندان به حوزه برند پیشنهاد میگردد.

چاپ اول : 1396

انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

کتاب ,فصل ,برند ,برندسازی ,اصول ,گردیده ,اصول برندسازی ,کتاب اصول ,این کتاب ,است در ,برند می

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کد شکلاتی مجله تفریحی polymer-guide ثبت لوگو - ثبت شرکت مسئولیت محدود senmeleesvia sectoimoto خرید پستی عینک آفتابی Ranah02maya newpdimasa خدای من