محل تبلیغات شما


منطق بازاریابی بر این باور است كه سهم بازار منجر به دستیابی سازمان به سودآوری می گردد، اما نتایج برخی تحقیقات در بعضی از صنایع نشان میدهد كه سودآوری یك برند علاوه بر سهم بازار، به ماهیت صنعت نیز بستگی دارد. سهم نسبی بازار هر برند تبعات مختلفی بر سودآوری آن باقی می‌گذارد و تاثیرات آن، تابع رده فعالیت برند، رقبا و برندهای گرانقیمت حاكم بر بازار هستند. اگر یك رده محصولات از برندهای گرانقیمت لبریز باشد، در آن صورت اكثر برندها در آن رده محصول سودآورند، اما اگر در سطح قیمت پایینتر تشكیل شده باشد، بازگشت سود و سطح درآمد این برند در سراسر صنعت پایینتر است. بر این اساس، طراحی و توسعه استراتژی سودآوری برای برندهای گرانقیمت به معنای بررسی مجدد اهداف و سهم بازار شركت با توجه به رده فعالیت و محصولات آن برند است. لذا سودآوری برند تحت تاثیر دو عامل سهم بازار و ماهیت رده محصولاتی است كه برندها در آن به رقابت میپردازند.
برگرفته از کتاب : اصول برندسازی
تالیف : دکتر غلامرضا رحیمی








انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

سودآوری ,برند ,سهم ,رده ,بازار ,برندهای ,برندهای گرانقیمت ,در آن ,سهم بازار ,سودآوری برند ,رده فعالیت

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

**"قیزیل گول"** (شعر و داستان) عینک آفتابی زنانه مدل جدید و مارک با قیمت ارزان شب کویر chanttitfuzo Tim's memory قصه شب ✝فرکانس هـــــــزار✝ KING RECORD James's game معرفی و آثار معرق استاد ریاحی