محل تبلیغات شما


رضایت مشتری حالت و واکنشی است که مشتری از خرید خدمات ابراز میکند. جلب رضایت مشتری به توانایی بانک در تامین کیفیت مورد انتظار مشتری بستگی دارد. رضایتمندی مشتری، تاثیر شگرفی بر حیات حال و آینده بانک خواهد داشت. احساس رضایتمندی، موجب افزایش آستانه تحمل مشتری برای پرداخت بهای بیشتر در قبال خدمات موردنیاز خواهد شد كه میتوان از این طریق، میزان مزایا و سطح دستمزد پرداختی به كاركنان بانک را افزایش داد. این امر، خروج و جایگزینی نیروهای كار را كاهش میدهد. تأمین رضایت شغلی كاركنان، حمایت کامل از آنها، توانمندسازی آنها از طریق روشهای اجرایی مناسب و بهبود روحیه كاری کارکنان، موجب افزایش احتمال تأمین رضایت مشتری نیز خواهد شد. البته حفظ تعادل میان رضایت کارکنان و رضایت مشتری را همواره باید برقرار باشد. بانکی كه این فلسفه را دنبال مینماید، موفقتر و در نهایت دارای سود بیشتری میشود. در این وضعیت منافع كاركنان، مشتریان و صاحبان بانک بطور همزمان تأمین میگردد.

برگرفته از کتاب: اصول مشتریمداری
تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی


انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

مشتری ,رضایت ,بانک ,افزایش ,تأمین ,كاركنان، ,رضایت مشتری ,تأمین رضایت ,خواهد شد ,موجب افزایش ,نیز خواهد

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازاریابی| تحقیقات بازار، مدیریت برندینگ، مدیریت بازاریابی mvsdl robin5858 bunelboafi Cheap NFL Pittsburgh Steelers Jerseys, You Must Take It Home. neomofortta گلاریژان تناسب اندام indiciton wanringtesco