محل تبلیغات شما
کلیدهای موفقیت درگذار بانکها به تحول دیجیتالی

ایجاد فرهنگنوآوری و تحول دیجیتالی: پشتیبانی بانکها از نوآوری و فرهنگدیجیتالی، مهم تر از سرمایه گذاری در فن آوری های جدید است. در تمامی سرمایه گذاریهای اصولی، برای شتاب دهی فناوری می بایست از رهبری و فرهنگ سازمانی مناسب استفادهشود.

تجدید نظر درنیروی کار: بانک ها وموسسات مالی و اعتباری نیازمند سرمایه گذاری بر روی  افراد و مجموعه مهارت هایی هستند که متفاوت ازگذشته است. برخی از این موارد ممکن است از طریق آموزش مجدد کارکنان در حین خدمت حلشود، اما بخش های زیادی از طریق تیم های عملکردی متقاطع، همکاری با شرکت هایبیرونی و جذب نیروهای جدید مرتفع می شود.

بازسازی درونی: خرید فنآوری های دیجیتال جدید به تنهایی، نتایج بهینه ای برای یک سازمان ایجاد نمی کند،مگر اینکه فرآیندهای اساسی برای آینده دیجیتالی کاملا بازسازی شوند. طراحیفرایندها باید منعکس کننده خواسته‌های مصرف کننده دیجیتال باشد.

دسترسی سراسریبه داده ها و آگاهی در خصوص مشتریان: درگذشته، بینش و دانش در خصوص داده ها و مشتریان فقط مختص بخش های خاصی از بانک بود.برای موفقیت تحول دیجیتال باید این انحصار برداشته شود و داده ها، بینش ها وابزارهای دیجیتالی در سطح بانک قابل دسترسی باشد.

تشویق و افزایشریسک پذیری: افراد در سراسرسازمان باید تشویق شوند که طرز فکرهای قدیمی برای تولید محصولات و خدمات را بهچالش بکشند و فرصتی برای تولید ایده های جدید فراهم شود.

پرورش سرعت عمل: پیشرفتتغییرات در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به طور سنتی و معمول به آهستگی اتفاقمی افتد. تحول دیجیتال در مسیر تغییراتی که به سرعت در حال وقوع هستند، نیازمند یکطرز تفکر سریع و چابک می باشد.

بطور کلی دیجیتالی کردن درحوزه بانکداریمی تواند شامل سه رکن اصلی: تغییر فرآیند‏های عملیاتی، تجربه و تعامل با مشتری وفرآیند‏های کسب‌ وکار بانکی باشد و زمانی موفق خواهد بود که علاوه بر تحول درمحصولات و خدماتِ سمت مشتری، ایجاد تغییرات در معماری سازمانی بانک (ساختارها،فرآیندها، روال‌های تصمیم‌گیری، منطق تخصیص منابع، طرح‌های پاداش مبتنی بر عملکردو .) را نیز مد نظر قرار دهد. به عبارتی، لازمه‌ دیجیتالی شدن بانکداری، تغییرفرآیند ها و بهره گیری از نوآوری و نفوذ فناوری در تمامی اجزای یک بانک، ایجاد تجربه متمایزو ارزش آفرین برای مشتری و زیر و رو کردن مدل کسب وکار بانک است.

با این وجود در کنار حاکم کردن تفکراتدیجیتال، باید در نظر داشت که هنوز بانکداری سنتی متقاضیان فراوانی دارد و اگر چهسرویس‌دهی به این دسته از مشتریان، کُند، توام با خطرات مختلف و بسیار هزینه براست اما توسعه خدمات به این سطح از مشتریان نیز نباید نادیده گرفته شود.



انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

های ,دیجیتالی ,ها ,تحول ,بانک ,جدید ,ها و ,تحول دیجیتالی ,سرمایه گذاری ,نوآوری و ,و اعتباری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سوداگرانه jaazefconsva پردهای زبرا ᗷᒪᗩᙅḰ & ᙡᖺᓮ♈ᗴ گلچین مطالب وب جالق خدمات کامپیوتری حمید مرکز تخصصی پزشکی ورزشی Virginia's memory کتابخانه عمومی سیدطاهر هاشمی، روانسر - تأسیس 1388 گروه آموزشی معارف وعربی استان بوشهرمتوسطه اول