محل تبلیغات شما

برخی از مهمترین عوامل موثربر رضایت مشتریان بانک

*نحوهرفتار و برخورد کارکنان شعب با مشتریان

(نحوه برخورد مسئول باجه، توجه به شخصیتمشتری، نحوه بیان و صحبت کارکنان بانک، .)

*پاسخگویی

(حل و فصل کامل مشکلات مشتریان، پاسخ بهموقع به پرسشهای مشتریان، ارائه اطلاعات مالی به مشتریان، .)

*سود و تسهیلات

(میزان سود سپرده ها، نحوه پرداخت سودسپرده ها، نحوه پرداخت تسهیلات، نحوه تبلیغات و جوایز،.)

*سرعت در کار          

(مدت زمان ایستادن در صف باجه ها، نظافتو آراستگی محیط داخلی بانک، سرعت در کار، ساعات کار در بانک، .)

*کیفیت ارائه خدمات

(هزینه کارمزد حواله ها، هزینه کارمزدتسهیلات، ارسال بموقع صورت حسابها، دقت در کار، صحت صورت حسابها، .)

*موقعیت مکانی بانک

(نمای ظاهری ساختمان بانک، مناسب بودنمحل بانک، فضای موجود در داخل شعبه، .)

 

برگرفته از کتاب: اصولمشتری مداری

تالیف: دکتر غلامرضارحیمی

 

انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

نحوه ,بانک، ,ها، ,بانک ,مشتریان، ,مشتریان ,نحوه پرداخت ,ها، نحوه ,سود سپرده ,سپرده ها، ,در کار،

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پارسیک هنرخیابانی فروشگاه ساعت مچی | طرح 2014 مجموعه مطالب مهندسی مواد و متالورژی FirsT lOvE courtlawntucu onulquele deocribnisuf بسته های آموزشی پرورش دام و طیور franininin