محل تبلیغات شما

مدیریت بازاریابی:
تصور عمومی از مدیریت بازاریابی، تلاش برای یافتن مشتریان کافی برای محصولات فعلی شرکت می باشد، و متاسفانه اغلب سازمانها، فعالیت‌های بازاریابی را صرفاً در مرحله شناساندن محصول به مشتریان خلاصه می کنند و اکثر مدیران این تصور را دارند که فعالیت های بازاریابی فقط تلاش برای جذب مشتری و تبلیغات برای فروش بیشتر است و توقع دارند هر کجا که فروش کم شود اقدامات بازاریابی سریعاً به کمک آنها بیاید و این وضعیت را بهبود بخشد. اما این نوع دیدگاه بسیار محدود بوده و موارد مذکور تنها بخشی از وظایف مدیریت بازاریابی است. در هر مقطع زمانی، یک شرکت ممکن است یا با فقدان تقاضا یا تقاضای کافی بی قاعده و غیرمعقول و یا تقاضای زیاد از حد روبرو باشد و این وظیفه مدیریت بازاریابی است که راه حل های لازم برای روبرو شدن با این وضعیت را بیابد. وظیفه مدیریت بازاریابی نه فقط جستجو برای تقاضا و افزایش آن است، بلکه تغییر و حتی کاهش آن نیز بر عهده او است. بنابراین، برای نیل به اهداف شرکت، مدیریت می کوشد به طریقی که می تواند سطح، زمانبندی و ماهیت تقاضا را تحت تاثیر قرار دهد. به عبارت ساده، مدیریت بازاریابی، همان مدیریت سطح تقاضا است.
مقدمه ای از کتاب مدیریت بازاریابی
تالیف دکتر غلامرضا رحیمی

انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

مدیریت ,بازاریابی ,تقاضا ,وظیفه ,وضعیت ,فقط ,مدیریت بازاریابی ,تلاش برای ,وظیفه مدیریت ,بازاریابی است ,مدیریت بازاریابی، ,وظیفه مدیریت بازاریابی

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Curtis's life کاراته بازان ایران Beverly's collection سازه quikworunduc نگاه نو سرچاهان هرمزگان distafason tperathenhea دلنوشته فیزیک دبیرستان