محل تبلیغات شما

سیستم مدیریت رضایت مشتری NCSM

سیستم مدیریت رضایت مشتریان، بعنوان یکی از موثرترین ابزار جهت ارتقاء موقعیت رقابتی بانکها و بهبود عملکرد آنها محسوب می­گردد. از مزایای متعدد بکارگیری این سیستم برای گروههای مختلف می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشتریان: مشتریان می­توانند بازخور استفاده از خدمات بانکی را از طریق یک کانال ارتباط رسمی به گوش مدیران برسانند و آنها نیز پس از دریافت اطلاعات کامل و مستدل از سوی مشتریان، نیازهای واقعی آنان را تشخیص داده و خدمات بانکی را منطبق با نیازهای آنها طراحی می­نمایند.

کارکنان: کارکنان بانک با استفاده از اطلاعات کسب­شده درباره مشتری و نیازمندیهای آنان، می­توانند مسئولیتهای شغلی خود را بهتر انجام دهند و با افزایش توانمندیها و شایستگیهای فردی خود بمنظور تامین رضایت مشتریان، قدرت و ارزش خویش را در انجام امور محوله بهبود بخشند.

مدیران: مدیران به کمک این سیستم بعنوان یک ابزار تحلیلی قدرتمند می­توانند اطلاعات ارزشمندی در خصوص رضایت مشتریان کسب نمایند و مشتری­گرایی را بعنوان مهمترین خط­مشی بانک تعریف کرده و استراتژیهای خود را براساس روابط بلندمدت با مشتریان بنا گذارند.

صاحبان سهام و سرمایه­گذاران: این سیستم معیار و شاخصی بسیار کارآمد در اختیار سرمایه­گذاران خواهدبود تا به کمک آن، بانکهای سودآوری را که به بهترین شکل در امر تامین رضایت مشتریان موفق بودند شناسایی کرده، سودآوری آنها را پیش­بینی کنند، و با ریسکی کمتر به سرمایه­گذاری در آنها اقدام نمایند.

رقبا: این سیستم شاخص و معیاری کاملاً بی­طرفانه برای نشان­دادن وضعیت فعلی بانکها خواهدبود و اختلاف آنها را با موقعیت مطلوب مشخص می­سازد. همچنین می­تواند بعنوان معیاری معتبر و قابل­اطمینان بمنظور خودارزیابی بانکها بکار رفته و شکاف عملکردی بین بانک و سایر رقبا را آشکار سازد.

جامعه و اقتصاد کلان: بعنوان شاخص و معیاری معتبر، علاوه بر بهبود و توسعه رقابت داخلی، موجب شهرت و اعتبار بین­المللی بانک خواهدشد و در نتیجه قابلیت جذب سرمایه­های داخلی و خارجی برای کشور را افزایش می­دهد. چنین اقتصادی در نهایت سبب بهبود و تقویت فضای کسب­وکار شده و سطح کیفیت زندگی عمومی را ارتقاء می­بخشد. 

 برگرفته از کتاب: اصول مشتری مداری

تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی

انواع نگرش به مشتری

کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب اصول برندسازی

رضایت ,سیستم ,بعنوان ,مشتریان ,بهبود ,بانک ,این سیستم ,مدیریت رضایت ,خدمات بانکی ,به کمک ,آنها را ,مدیریت رضایت مشتری ,سیستم مدیریت رضایت

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

slimdaisuscha لژیون همسفر نسیم مغرور عاشق tiopalufal اداره کتابخانه های گناوه پماد عسل کیمیا bahinfiehib مدل لباس زنانه-عکس های مدل لباس دختران جوان-مدل لباس شیک زنانه 2012 سلام Donald's style