برای دریافت این کتاب ، پیام خود را در قسمت "تماس با ما" ارسال فرمایید.
کتاب "مدیریت بازاریابی" تالیف: دکتر غلامرضا رحیمی
معرفی کتاب "مدیریتبازاریابی"
این کتاب در 190 صفحه مشتمل بر 5 فصلدر خصوص مدیریت بازاریابی به زبان ساده تدوین گردیده است. فصل اول مربوط به مفاهیممدیریت بازار، فلسفه ها و انواع استراتژیهای بازاریابی می باشد. فصول دوم تا چهارمبه موضوعات تصمیم گیری در بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، و سیستمهای بازاریابی ومدلهای آن می پردازد. در فصل پنجم نیز خلاقیت و نوآوری در بازاریابی مورد کنکاشقرار می گیرد.
مطالعه این کتاب به دانشجویان رشتههای مدیریت و بازاریابی و صاحبان حرف و سایر علاقمندان به حوزه بازاریابی پیشنهاد میگردد.
چاپ اول : 1397
درباره این سایت